Til innholdet

Nyheder

Ny kundeportal styrker kommunikationen mellem GSGroups kunder og deres kunder

Ny kundeportal styrker kommunikationen mellem GSGroups kunder og deres kunder

Field Service

Book opgaver, læg foto-dokumentation ind på sagen, beskriv arbejdsprocesserne, giv statusmeldinger og tilføj løbende nye informationer. GSGroups nye kundeportal sikrer, at alle relevante oplysninger altid er tilgængelige og overskuelige for både virksomheder og deres kunder.

”Det er jo ikke på kontoret, du tjener dine penge. Det er ude i marken”

”Det er jo ikke på kontoret, du tjener dine penge. Det er ude i marken”

Field Service

”Det er tidsbesparende, og så har du overblik over dine svende og deres forbrug af materialer og timer. Lynhurtigt.” Det siger Kim Rohrberg, indehaver af Sørby VVS & El-Service. Virksomheden bruger dagligt planlægningsværktøjet Smartday.

Nyt hjælpecenter til Smartday-brugerne

Field Service

Med en ny og forbedret support til Smartday kan brugerne nu finde svar på spørgsmål i artikler, videoer og FAQs - og kontakte support-medarbejderne via chat. Alt sammen direkte i Smartday. ”Det løfter vores kommunikation med kunderne i en mere moderne og effektiv retning,” siger product owner Kasper Melchiorsen.

Stjålne traktorer og entreprenørmaskiner forsvinder uden GPS-sikring

sporing og genfinding

Af de 165 stjålne traktorer og entreprenørmaskiner, der sidste år blev anmeldt til forsikringsselskaber i Danmark, dukkede kun fire op igen. Det svarer til to procent. Politi og forsikringsselskaber opfordrer til bedre sikring af udstyret, herunder GPS-sikring, som kan løfte genfindingsprocenten til 87.

Smartday giver effektiv service hos Cerama

Field Service

”Smartday har givet os en mere effektiv håndtering af vores serviceopgaver. Ikke mindst hurtig svartid og opfølgning,” fortæller teknisk chef Michael Brinkbæk fra Cerama.

GPS-tracker skal stoppe GPS-tyve

sporing og genfinding

I løbet af efteråret har der været over 100 tyverier af kostbart GPS-udstyr hos danske landmænd og maskinstationer. Nu skal GPS-udstyret sikres med – GPS.

Få et gratis tilbudsmodul – og hjælp til at bruge det på vores næste webinar

Field Service

Alle – både nye og eksisterende – Smartday-kunder kan året ud og i hele 2021 få adgang til vores tilbudsmodul helt gratis.

VVS-mester: «VVS-branchen er chanceløs uden digitalisering»

Field Service

«Det er alfa og omega for vores branche at være digitale i vores møde med kunderne – det har alt at sige i dag.»

Organiserede biltyve fanget i fødevaretransport på færge

sporing og genfinding

I august brød tyve ind i en bolig i byen Osby i det sydlige Sverige og stjal bilnøglerne til to luksusbiler: En Porche 911 og en Audi S8, som de efterfølgende kørte af sted med.

Kørebog til 140 Polestar elbiler i den norske stats tjeneste

Det norske vejvæsen – Statens vegvesen – moderniserer bilparken med 140 nye elbiler. Valget er faldet på de helt nye Polestar 2. Og kørebogen kommer fra GSGroup.

”Hvis jeg tog montørernes smartphones fra dem, ville de gå amok”

Field Service

Hos Kellmann’s VVS & Blik på Sydals arbejder montørerne dagligt i planlægningsværktøjet Smartday. Det skaber overblik over opgaverne, tilfredse kunder og en noget lettere administration.

Næste