Til innholdet

Smartday

Support

driftsinformationer

Klik her

fjernstyring

Klik her
Kontaktskema

Kontaktskema

Klik her

FAQ

Smartday Touch appen, har tilgang til dit Kamera, billeder og GPS.

Kamera og billeder benyttes, så disse kan vedhæftes opgaver. Her vil de udvalgte billeder være synlige fremadrettet (og vi historik funktionen)

GPS benyttes til ""find nærmeste opgave"" og navigation til destinationen. Den aktuelle GPS position bliver aldrig gemt, eller sendt til andre brugere.

I alle tilfælde, benytter vi kun  tilgangen, så længe appen er åben

Du kan selv vælge at oprette dine kunder, timer og varer manuelt i Smartdaysystemet.

Alternativt kan du udfylde dette Excelark standalone Smartday stamdata (Standalone Smartday stamdata linkes hit: https://guardsystems.com/smartday-dk/files/2015/04/Standalone_Smartday_stamdata.xlsx)

og fremsende dette til support@smartday.dk. Så hjælper vi dig med at uploade dette.

Prisen er dkr. 1000,00 ekskl. Moms. Vi giver dig selvfølgelig en besked når dette er gjort, således at du kan komme i gang med at benytte systemet

Hvis programmet melder om fejl “Alvorlig fejl”, bør du først sikre dig at computerens internet forbindelse er intakt.

Kan du tilgå andre ting på internettet, såsom hjemmesider mv., kan du kontakte Smartday Support for hjælp til tydning af fejlmeddelelsen, samt afhjælpning af problemet. 

hjælpevideoer

Klik her

installasjon

Klik her