Til innholdet

driftsinformationer

Smartday opdatering tirsdag den 17. marts kl. 20-24

Der er planlagt et servicevindue mellem kl. 20 og 24 tirsdag den 17. marts, hvor alle systemer vil være lukket imens opdateringen pågår. Denne opdatering indeholder blandt andet mulighed for at oprette kunder og adresser i alle lande, vi tilføjer et fransk sproglag i Planner og tilføjer en udvidelse til tjekliste opsætningen og gør det muligt at styre om udfyldning af en tjekliste er påkrævet før opgaven afsluttes.

Læs mere her

23.10.2019, 08:59  

Smartday produktopdatering 23. oktober

Denne opdatering indeholder ændringer der tilføjer forbedringer i brugen af Planner og tilføjer ny funktionalitet efterspurgt af jer kunder.

NB! Ændringerne går live onsdag aften, hvor vi lukker systemet mellem 20 og 24.

Les mer her

20.6.2018, 11:24

Login-fejlen er nu løst og systemet stabilt. Der kan logges ind som normalt på både Touch og Planner.

20.6.2018, 11:00

Der fejlrettes fortsat. Vi opfordrer til, at I undgår at forsøge at logge ind, indtil andet er meldt ud. Fortsatte loginforsøg kan betyde yderligere belastning for systemet.

Ny status kl 12.00

Med venlig hilsen, Smartday-teamet.

20.6.2018, 10:00

Kære kunde,

Vi oplever stadig udfordringer med login på Smartday Planner og Touch. Nogle vil opleve, at der kan logges ind på Planner, men vil muligvis opleve længere svartid på søgning, idet mange brugere forsøger at logge på samtidig, hvilket overbelaster serverperformance.

Ny status kl 11.00

Med venlig hilsen, Smartday-teamet.

Mobile netværk

Der kan sommetider forekomme driftsforstyrrelser på de mobile netværk, de aktuelle driftinformationer kan ses på følgende sider:

TDC (Onfone, Telmore, Fullrate)

Telenor (CBB, BiBob)

Telia (CallMe)

3 (Oister)