Til innholdet

Handyman Connect

Hold kontakten med dine kunder - også uden for åbningstid

GSGroups nye kundeportal er et døgnåbent serviceværktøj, som sikrer overblik over ordrer og opgaver og gør kommunikationen med kunderne nemmere, hurtigere og bedre.

alt

Handyman Connect - altid fuldt overblik

I dag er der behov for at forbedre effektiviteten på alle niveauer. Uden flaskehalse. Det er vigtigt, at du kan finde informationerne selv, når du har brug for dem.

Med en kundeportal kan du spare tid og penge ved at gøre dine kunders adgang til selv at oprette ordrer og foretage bestillinger nem og enkel. GSGroup Connect sikrer, at alt relevant information om opgaverne altid er tilgængelig for dine kunder.

Kundeportalen kan bruges sammen med Handyman og Smartday

Fordele for dig som leverandør

  • Højere effektivitet
  • Mere tilfredse kunder som fører til øget loyalitet
  • Alle projektdata samlet på et sted
  • Du kan altid se hvad der er aftalt og holde oversigt over status på de enkelte opgaver.
  • Fuld historik på alle opgaver og projekter

Fordele for dine kunder

  • Dine kunder får mulighed for at lægge ordrer 24/7
  • Dine kunder slipper for vente på svar i telefon eller på mail
  • Dine kunder kan alltid se, hvad der er aftalt og holde overblik over status på opgavene.
  • Adgang til fuld historik på egne ordrer og opgaver

Funktioner og muligheder i kundeportalen

  • Kunden kan nemt og hurtigt lægge billeder og anden dokumentation om opgaven ind. 
  • Du har muligheden for at profilere portalen med dit eget logo