Til innholdet

handyman servicemodul

Spar tid og penge!

Effektiviser dine serviceopgaver hos kunden med Handyman ordrestyring

Via mobil eller PC kan du se, de opgaver, som skal udføres, hvilke opgaver som er udført og hvilke reservedele, der er blevet brugt, og meget mere.

alt

Fordele ved Handyman servicemodul:

  • Fuldt overblik over servicehistorik og udførte opgaver
  • En del af ordrestyringssystemet Handyman
  • Komplet tjekliste over hvad der skal udføres for kunden
  • Opgavene dukker automatisk op i skemaet til serviceteknikeren
  • Er der fejl. der ikke kan udbedres her og nu, eller som skal håndteres af andre, kan serviceteknikeren tage et billede af problemet og oprette en ny opgave til opfølgning i ordrestyringsystemet
  • Arbejdstimer og materialeforbrug registreres og kan leveres automatisk til forskellige økonomisystemer
  • Al information er tilgængelig, selv på steder uden internetdækning

Se hvordan Handyman Servicemodul fungerer i praksis

Handyman er i dag blandt de vigtigste ordrestyringssystemer for moderne håndværkere og serviceteknikere. Her får du overblik over planlagte opgaver, du kan oprette tilbud ude hos kunden, fakturere timer og meget mere - alt sammen via telefon, PC eller tablet. I Servicemodulet kan kontrakter, priser og dokumentation deles nemt og hurtigt mellem virksomheden og kunden. Ordrestyringssystemet giver øget effektivitet og bedre indtjening.