Til innholdet
alt

Dynamics 365 Business Central udvidelse til Handyman

GSGroup tilbyder en udvidelse, så du nemt kan integrere ordrestyringssystemet Handyman med dit Microsoft Dynamics 365 Business Central-system. Få glæde af integrerede digitale serviceprocesser. Nyd en hurtig og nem implementering. Kontakt os og lad Handyman sætte skub i din produktivitet.

 

Lad din servicevirksomhed vokse med opgaverne

Ressource planner

Grafisk planlægnings- og kortlægningsløsning

Læs mere

Business Central

Integration af Handyman i Business Central

Læs mere

Optimerede processer

Fordele for din servicevirksomhed

Læs mere

Handyman Mobile - appen til serviceteknikere i marken

Handyman er en standardløsning, der håndterer serviceopgaver og sikrer en nem digital kommunikation og udveksling af information mellem personalet i marken og kontoret.

Systemet gør det nemt for servicevirksomheder med montører i marken at administrere ordrer, ressourcer, projekter og serviceobjekter. I systemet kan du dokumentere arbejdet og spore og ruteoptimere dine servicebiler effektivt. Handyman er en standardsoftware, der anvendes af mere end 45.000 daglige brugere verden over.

Handyman Mobile er tilgængelig i app stores til MS Windows, iOS/iPhone/iPad og Android. Den mobile serviceapp kan også bruges offline: Montører og teknikere i marken kan altid bruge systemet, selv uden mobildækning. Med en avanceret synkroniseringsmekanisme udveksler Handyman Mobile alle relevante data med dit Dynamics 365 Business Central-system.

Funktioner til dine serviceteknikere

  • Mobil tidsregistrering
  • Registrer materialeforbrug
  • Udfyld brugerdefinerede tjeklister og serviceformularer
  • Fotodokumentation
  • Mobile underskrifter
  • Digital servicerapport til kunderne
  • Tilgængelig på følgende sprog: På dansk, engelsk, finsk, fransk, hollandsk, italiensk, norsk, norsk, spansk, svensk, tjekkisk, spansk, tysk, ungarsk og tysk
alt

Handyman ressourceplanlægger - planlæg dine arbejdsopgaver effektivt

​Handyman Resource Planner er et intuitivt og brugervenlig ressourcestyringsværktøj, bygget som en egen applikation, der startes fra Handyman Office.

Det gør det nemt og effektivt at planlægge arbejdet for dine teknikere og montører. Opgaver kan planlægges intuitivt via drag-and-drop. Systemet giver dig mulighed for hurtigt at finde kvalificerede og tilgængelige ressourcer - samtidig med at du optimerer dine ruter og tidsplaner. Handyman Resource Planner er en del af Handyman Office.

 

Nem integration med MS Dynamics 365 Business Central

Integrationen gør alle de vigtige data fra Business Central tilgængelige i Handyman, f.eks. debitorer, butikker, leverandører og varer, ressourcer, arbejdstyper og serviceordre-typer. Ordrer kan oprettes i MS Dynamics BC som sædvanligt. Hvis det er nødvendigt, kan ordrer også oprettes i marken i Handyman Mobile. Udvidelsen omfatter både salgsordrer, service og projekter

Nem og hurtig implementering

  • Udvidelsen er testet og godkendt af Microsoft
  • Download og installer Handyman Field-Service Management Extension for MS Dynamics 365 Business Central from Microsoft Appsource eller via side-loading
  • Tilpas grænsefladen til dine behov via simpel konfiguration i Business Central
  • Brugerdefinerede udvidelser giver mulighed for yderligere tilpasning
  • Udvidelsen vedligeholdes af GSGroup med egne kvalificerede BC-udviklere
  • Bruges i dag i små og store projekter i en lang række lande
alt

Din digitale serviceproces når du bruger Handyman og Business Central

  1. Opret dine ordrer i Business Central som sædvanlig. Du kan arbejde med salgsordrer, serviceordrer eller projekter.
  2. Valgfrit: Start ressourceplanlægningen i Handyman Office for at planlægge jobbet for en eller flere teknikere.
  3. Dine serviceteknikere dokumenterer deres arbejde i Handyman Mobile.
  4. Valgfrit: Validér og godkend de indtastninger, der er foretaget på mobilenheden i Handyman Office eller i Business Central.
  5. Indtastninger, der er registreret i Handyman (f.eks. registrerede arbejdstyper for materialeforbrug), overføres direkte tilbage til Dynamics 365 - klar til booking og fakturering.
Få flere oplysninger

Fordele, som tusindvis af Handyman-brugere har glæde af hver dag

  • Hurtig implementering
  • Gennemprøvet, brugervenlig GUI
  • Højere produktivitet - i marken og på kontoret
  • Reducerede serviceomkostninger
  • Mindre administrativt arbejde
  • Regelmæssige opdateringer og forbedringer
Få dit tilbud nu

Kontakt os for en demo, en prøveperiode eller yderligere oplysninger

Jeg vil gerne vide mere om GPS-sporing af landbrugsmaskiner