Til innholdet

GSGroup Connect

Nem og overskuelig kommunikation med dine kunder 24/7

GSGroups nye kundeportal er et døgnåbent kundeserviceværktøj, som sikrer overblik over ordrer og opgaver og gør kommunikationen med kunderne nemmere, hurtigere og bedre.

alt

GSGroup Connect - altid overblik

Med en kundeportal kan du spare tid og penge ved at gøre dine kunders adgang til selv at oprette ordrer og foretage bestillinger nem og enkel. GSGroup Connect sikrer, at alt relevant information om opgaverne altid er tilgængelig for dine kunder.

  • Kundeportalen kan brandes med dit navn og logo, så den passer til din eksisterende profil.
  • Kunden kan nemt og hurtigt uploade billeder og anden dokumentation om opgaven, der ønskes udført.  
  • Kundeportalen kan bruges sammen med værktøjerne Handyman og Smartday
  • GSGroup Connect er i første omgang henvendt til virksomheder med BtB-kunder

Kom godt i gang

Vil du vide mere om, hvad GSGroup Connect kan gøre for dig og dine kunder? Indsend dine oplysninger, og vi kontakter dig hurtigst muligt.

Gør kunderne gladere med GSGroup Connect

Dine kunder kan oprette opgaver eller opdatere nye via portalen - når som helst på døgnet.

Dine kunder kan altid se, hvad der er aftalt og holde overblik over opgavernes status.

Giv udvalgte kunder adgang til at se relevant dokumentation, herunder rapporter og historik. Alt sammen samlet ét sted.

Lad dine kunder beskrive og oprette opgaven, der skal udføres, direkte i kundeportalen. Dermed sparer du tid på oprettelse, håndtering og indtastning af indkommende opgaver.

En del af pakken

GSGroup Connect er en del af de mobile ordrehåndteringsværktøjer Handyman og Smartday. De giver dig mulighed for at oprette tilbud, registrere nye ordrer, føre timeregnskab, dokumentere og fakturere ved hjælp af telefonen.

Læs mere her

Vil du vide mere om GSGroup Connect?

Ring til os på 7013 7000 eller udfyld formularen, så vi kan ringe til dig.

Klik her

GSGroup Connect - en portal for alle

”Det var været vigtigt for os at basere portalen på moderne teknologi, således at den kan bruges på tværs af vores produkter. Samtidig har vi skabt et fundament for videre udvikling, så vi kan lægge flere og flere funktioner i portalen. Vi ønsker at inkludere flere og flere brugergrupper og typer af kunder i portalen: fra ham, der kun har en enkelt opgave, der skal udføres, til større kunder med rigtig mange sager og projekter. Vi bygger derfor på, efterhånden som vi får tilbagemeldinger og ønsker fra kunderne”. 

Produktchef Magne Roald, GSGroup

Læs hele interviewet her