Til innholdet

Lav jeres egne tjeklister


I løbet af uge 34 opdaterer vi Smartday med mulighed for at kunne lave egne tjeklister. Funktionen bliver tilgængelig for alle vores kunder. Brugere som i dag har adgang til administrations menuen vil herfra kunne se eksisterende tjeklister og selv kunne oprette nye tjeklister.

Her kan du ganske enkelt lave helt nye tjeklister eller kopiere fra de eksisterende og lave din egen udgave af standard tjeklisterne.

I redigeringsbilledet for tjeklister opretter du sider og spørgsmål til tjeklisten.

Der er ikke begrænsninger i antallet af spørgsmål og du kan benytte alle gængse spørgsmåls typer kendt fra de eksisterende tjeklister i Smartday. Det er let at flytte rundt på spørgsmålene og du kan når som helst få vist dine ændringer på samme måde som det vil se ud for brugerne i klienten.

Når du er tilfreds med resultatet, aktivere du tjeklisten, hvorefter dine mobile Smartday brugere straks kan se den nye tjekliste.

Vi er sikre på at dette vil give jer bedre muligheder for at tilpasse Smartday til de ændringer som forekommer i hverdagen, og at tjeklister fremad kan anvendes til flere situationer, hvor der kræves god dokumentation på arbejdet I udfører. Det giver tilfredse kunder og bedre indtjening.

Forbedringer og fejlrettelser


Som altid, har vi lavet nogle forbedringer og fejlrettelser, herunder forbedringer i flere af vores integrationer samt en række andre rettelser.

Vi håber I får glæde af denne opdatering.