Til innholdet

Nye tjekliste-opsætning og support for adresser i alle lande

Denne opdatering indeholder ændringer der tilføjer forbedringer i brugen af Planner og tilføjer ny funktionalitet efterspurgt af jer kunder. Blandt andet oplever kunder med mange historiske data at opleve forlængede svartider på Smartday Touch. Vi har identificeret mulighederne for at optimere dette og ved opgraderingen bliver der således tilføjet nye væsentlige forbedringer til databasen for at gøre svartiderne endnu hurtigere.

Ændringerne bliver lagt i produktion onsdag 17/3-2020

 

Fransk sprog i Smartday Planner

Vi har fået opdateret vores sproglag, og kan nu tilbyde en fransk sprog opsætning i Smartday Planner. De mange supporterede sprog i Planner giver vores kunder mulighed for nemmere at rulle Smartday ud til internationale kontorer, hvor engelsk ikke nødvendigvis er nemt at arbejde med for de ansatte.

 

Udbygning af landelisten

Smartday har indtil nu kun haft en udvalgt liste af lande, som var understøttet ved oprettelse af adresser. Vi har ændret systemet til fremadrettet at kunne bruge en fuld lande-liste frem for en prioriteret liste.

Der vil i løbet af 14 dage ligeledes komme en opdatering til Smartday Touch således at manden i marken ligeledes kan benytte sig af disse muligheder. Beta-udgaven er allerede sendt ud i test.

 

Udvidet tjekliste konfiguration

Vi har arbejdet videre opsætning af tjeklister og har tilføjet en mulighed for at man nu også kan administrere om der skal være en påkrævet udfyldelse af en tjekliste før den sendes hjem. Vi kalder det tjekliste regler og kan især bruges der hvor tjeklister bruges på at sikre udvidet dokumentationskrav fra kunder og myndigheder.