Til innholdet

handyman office

alt

Handyman Office er et administrationsværktøj til ordrestyringssystemet Handyman. 

Handyman Office består af flere hovedfunktioner. Hver af disse hovedfunktioner giver dig adgang til et arbejdsområde, som igen indeholder en række nyttige funktioner. Nogle af hovedfunktionerne i ordrestyringssystemet er valgfrie (tillægsmoduler), og kan aktiveres når behovet opstår.

  • Ordre
  • Kunde
  • Medarbejder
  • Faktura (valgfri)
  • Logistik
  • Service (valgfri)
  • Tilbud (valgfri)
  • Hændelser (valgfri)
  • Konfiguration
  • System
  • Analyser (for tilpassede rapporter)
Handyman Office har mange funktioner til ordrestyring, som gør det nemt at holde overblik over de opgaver, der skal udføres og samtidig dokumentere dem på en effektiv måde. Herunder er nogle eksempler på hvad Handyman Office kan gøre.

Handyman Office har mange funktioner til ordrestyring, som gør det nemt at holde overblik over de opgaver, der skal udføres og samtidig dokumentere dem på en effektiv måde. Herunder er nogle eksempler på hvad Handyman Office kan gøre.

I servicemodulet har du fuldt overblik over vedligeholdelseskontrakter og udstyr.

I servicemodulet har du fuldt overblik over vedligeholdelseskontrakter og udstyr.

Handyman Office kan konfigureres og tilpasses til en lang række behov og arbejdssituationer

Handyman Office kan konfigureres og tilpasses til en lang række behov og arbejdssituationer

Ud over de mange standardrapporter kan du lave dine egne rapporter eller varianter af de indbyggede rapporter. Mulighederne er uendelige.

Ud over de mange standardrapporter kan du lave dine egne rapporter eller varianter af de indbyggede rapporter. Mulighederne er uendelige.

Budgettet for hver ordre kan bruges til at følge op på økonomien i projekterne.

Budgettet for hver ordre kan bruges til at følge op på økonomien i projekterne.