mobil ordrehåndtering
Det her er mobil ordrehåndtering
Hver dag bruger hundredvis af håndværkere og servicemedarbejdere vores værktøjer på deres telefon, mens de er på farten. Applikationerne gør det nemt at oprette tilbud, registrere nye ordrer, føre timeregnskab, dokumentere og fakturere ved hjælp af telefonen. Det skaber mere tid til at fokusere på kernevirksomheden, så effektiviteten og lønsomheden i virksomheden kan forbedres.
Det er det vi kalder moderne ordrehåndterings-værktøjer.



Arbejd smartere med vores løsninger
- højere produktivitet
- mindre administration
- hurtigere fakturering
- bedre servicekvalitet
- lavere serviceomkostninger
- effektive arbejdsrutiner
- højere indkomst
- tilfredse kunder
- bedre dokumentation
- reduceret papirstrøm
Brug din telefon som et værktøj
Vi har løsningen til virksomheder, hvor medarbejderne er på farten. Med vores field service-værktøjer på din smartphone kan du nemt oprette nye ordrer, føre timeregnskab og fakturere med din telefon, uanset hvor du befinder dig. Vores opgave er at forenkle din arbejdsdag. Registrering af timer og materialeforbrug samt dokumentering af udført arbejde er nemt og hurtigt.
En brugerdefineret ordbog, tegning på billeder og færdige tjeklister gør registreringen nem og korrekt. Vi gør din telefon til et af dine vigtigste værktøjer.


Fokus på levering, ikke på administration
Med en moderne mobil ordrehåndtering-løsning registreres alle oplysninger med det samme, mens de vises. Oplysningerne sendes automatisk til ordre- og økonomisystemet uden forsinkelser. En god ressourceplanlægger giver dig overblik over arbejdsmængden og tildeler opgaver til den person, der er tættest på opgaven.
På denne måde slippe du af med en udfordrende tid, samtidig med at du får et meget bedre overblik og indsigt.
Produktnyheder
Verden er altid i bevægelse, og det samme er vores teknologi. Læs mere om vores produktopdateringer her
Læs mereFleksible løsninger, der passer til dine behov
godkendelse af løn
Modulet gør løngodkendelsesprocessen meget lettere. Det, der plejede at tage flere dage, kan nu ordnes på få minutter.
servicehåndtering
Modulet bidrager til øget indtjening ved at automatisere den manuelle administration af service- og vedligeholdelsesopgaver.
ressourceplanlægger
Ressourceplanlæggeren er en brugervenlig løsning til kortsigtet og langsigtet ressourceplanlægning i virksomheden.
tidsstyring
Systemets grundprincip er at registrere arbejdstiden med en start/stop-funktion.
rapportering
Til dette formål bruger GSGroup et af de kraftigste rapporteringsværktøjer på markedet.
lager og dele
Medarbejdere i marken kan søge i virksomhedens, grossisternes, deres egne og deres kollegers bilag og mapper.
hændelsesmodul
Automatiserede meddelelser på SMS og e-mail til givne modtagere (interne og eksterne), når en hændelse indtræffer.
gentagende service
Har du opgaver, der gentager sig, som f.eks. serviceaftaler eller løbende vedligeholdelse?
materialregnskab
Integreret løsning til rapporter forbundet med kontrol af kølegasser, især fluorholdige drivhusgasser.
tilbudsmodul
Giver medarbejderne i marken mulighed for at oprette tilbud på stedet.
nem hosting
Til dem, der er på farten og har brug for et brugervenligt system, der er tilgængeligt der, hvor du befinder dig.
kørebog
Kørebogen registrerer køreture og indsamler data fra dine køretøjer.
Gør din virksomhed klar til at møde fremtiden!
Din digitaliseringsrejse starter her!
