Til innholdet

Flådestyring: Håndværk & Service

alt

Håndværksbranchen har fået øjnene op for flådestyring med GPS, og indfører i stigende grad flådestyring i deres biler. Det gør de bl.a. for at optimere den daglige drift, og for at kunne dokumentere over for SKAT, at bilerne ikke bruges uden for arbejdstid og til private ærinder.

En bedre koordinering, planlægning og styring af projekterne fører til en bedre bundlinje, og potentielt til større sikkerhed, større arbejdsglæde, bedre arbejdsmiljø og færre arbejdsulykker.

Med en digital servicestyring og flådeplanlægning fra GSGroup vil du få en bedre kommunikation, et bedre overblik, større forudsigelighed og flow.

 

vi leverer

 

  • Løsninger til flådestyring af bilflåde
  • Kørebog
  • Sporing og genfinding
  • Mobil ordrehåndtering

flådestyring af bilflåde

Skab overblik over køretøjers positioner og ruter. Oplys kunder om forventet ankomsttid, når de ringer. Undgå stjernekørsel og find den medarbejder, der er nærmest til at løse en akut opgave.

Med vores avancerede gps-sporing har du altid overblik over din flåde. Den sikrer en optimal styring af dine biler og medarbejdere og optimerer den daglige drift.

Administration af din flåde bliver enkel, og du ved altid, hvilke køretøjer, der er tættest på og klar til en ny opgave.

Med GSGroups flådestyring sikrer vi bedre dokumentation over for kunder om ankomsttid og afgangstid, så diskussioner om forbrugt tid undgås. Samtidig får du de nødvendige informationer som faktureringsgrundlag.

For de medarbejdere, som har bilen med hjem på egen bopæl, kan dokumentation for, hvornår arbejdsdagen påbegyndes og afsluttes, nemt og enkelt sendes i en dags- eller en månedsrapport.

Ved at hente informationer fra varevognens styresystemer kan du med GSGroups flådestyringsløsning dokumentere medarbejdernes kørselsadfærd. Der kan afsættes alarmer ved overskridelse af hastigheder, ligesom virksomheden kan hente informationer om brændstofforbrug. Det betyder, at regningskontrol fra brændstofudbyderen baseres på fakta om position, faktisk forbrug og tankningsfrekvens.

kørebog

Kørebog fra GSGroup gør din hverdag nemmere og sikrer, at din virksomhed overholder skattereglerne for erhvervskøretøjer.

Den passer til alle virksomheder uanset størrelse, og uanset om virksomheden har faste chauffører, eller om virksomhedens biler bruges af flere forskellige medarbejdere.

Kørebog dokumenterer alle køreture automatisk, hvilket giver chaufføren et komplet overblik. 

Du får en professionel kørebogsløsning, der kan tilpasses større organisationers behov for automatiserede processer og integreres med virksomhedens ERP gennem åben API.

Mobil ordrestyring

Hver dag bruger hundredvis af håndværkere og servicemedarbejdere vores værktøjer på deres telefon, mens de er på farten. Værktøjerne gør det nemt at oprette tilbud, registrere nye ordrer, føre timeregnskab, dokumentere og fakturere ved hjælp af telefonen. Det skaber mere tid til at fokusere på kernevirksomheden, så effektiviteten og lønsomheden i virksomheden kan forbedres.

Læs mere om mobil ordrehåndtering