Til innholdet

Medarbejder søges til kontoret i Esbjerg


GSGroup er en ambitiøs international virksomhed med hovedsæde i Norge. Koncernen har 14 afdelinger i 9 forskellige lande.

GSGroup udvikler og sælger innovative tracking-løsninger til personel, materiel, maskiner og køretøjer m.v. Vi har gennem mange år udviklet løsninger af høj kvalitet og har opbygget stærke relationer til kunderne inden for en bred vifte af forretningsområder.

Vi står lige nu og mangler en stabil medspiller på vores hold i kundeservice på kontoret i Esbjerg. Et dynamisk og familiært hold, i rammer med højt til loftet. Dine opgaver vil være:

  • Daglig fakturering
  • Håndtering af salgsordrer
  • Abonnementsfornyelser
  • Kundeservice til B2C/B2B-kunder
  • Salgsbackup til sælgere
  • Assistere i daglig administration
  • Ad hoc-opgaver inden for kundeservice og salg

 

Dine faglige og personlige kvalifikationer

Du kan have en baggrund inden for kundeservice eller fra en administrativ stilling, men det er ikke det afgørende, da vi nok skal sørge for oplæring. Vigtigst er, at du trives i rutinemæssige opgaver og ser fordelene ved at indgå i et lille dynamisk team, hvor det til tider går stærkt.

Vi forventer, at du kan se dig selv i nedenstående:

  • Du er proaktiv i din tilgang til kunderne og kan arbejde struktureret
  • Du er ansvarsbevidst, målrettet og god til at skabe relationer
  • Du sætter pris på teamwork, men er selvstændig i din arbejdsform
  • Du er fleksibel og hjælper, hvor der er brug for det
  • Du har godt humør og en positiv tilgang til opgaverne
  • Du har flair for tal og gode excell-egenskaber

Det drejer sig om en fuldtidsstilling med opstart hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

Vi vurderer løbende de indkomne ansøgninger, og inviterer løbende kandidater til samtale.

Du er velkommen til at kontakte Operation Manager Karina Dubgaard, hvis du har spørgsmål til jobbet, på mail karina.dubgaard@gsgroup.dk eller telefon 7613 4420.