Til innholdet

Ny kundeportal styrker kommunikationen mellem GSGroups kunder og deres kunder

Book opgaver, læg foto-dokumentation ind på sagen, beskriv arbejdsprocesserne, giv statusmeldinger og tilføj løbende nye informationer. GSGroups nye kundeportal sikrer, at alle relevante oplysninger altid er tilgængelige og overskuelige for både virksomheder og deres kunder.

”Det betyder, at virksomheder kan skabe tættere bånd til deres kunder,” fortæller produktchef Magne Roald om den nye portal. Her kan kunderne gå ind og booke opgaver; de kan lægge billeder ind med beskrivelse af det arbejde, de ønsker at få lavet. Undervejs i processen kan virksomhed og kunde kommunikere gennem portalen, og man kan derfor samle hele sagens kommunikation og dokumentation ét sted.

Mange fordele

Der er i dag behov for at effektivisere på alle planer. Alle har travlt. Derfor er det vigtigt, at man selv kan finde informationerne frem, når man har brug for det, mener Magne Roald.

”Slutkunden slipper for at bruge unødig tid på telefonsamtaler og mails, når de kan publicere og tilgå informationer på portalen. Så det handler om effektivisering og samtidig sikring af, at dokumentation for det udførte arbejde altid er tilgængelig for kunden,” siger han.

Til store og små virksomheder

Der ligger både funktionelle og tekniske overvejelser bag portalen, fortæller Magne Roald:

”Det var været vigtigt for os at basere portalen på moderne teknologi, således at den kan bruges på tværs af vores produkter. Samtidig har vi skabt et fundament for videre udvikling, så vi kan lægge flere og flere funktioner i portalen. Vi ønsker at inkludere flere og flere brugergrupper og typer af kunder i portalen: fra ham, der kun har en enkelt opgave, der skal udføres, til større kunder med rigtig mange sager og projekter. Vi bygger derfor på, efterhånden som vi får tilbagemeldinger og ønsker fra kunderne,” siger han.

Til alle GSGroup-kunder

Portalen er blandt de første produkter, som GSGroup har udviklet til både Handyman og Smartday.

”Strategien fremover er ikke at have fokus på enkelte produkter, men i stedet på hvilke tjenester, vi kan tilbyde. Så tjenesterne vil være tilgængelige, uanset hvilket GSGroup-produkt, kunden har valgt. Senere vil portalen også kunne anvendes i forbindelse med sensor-baserede produkter og blandt andet inkludere biler og udstyr,” fortæller Magne Roald.

 

Relaterede nyheder