Til innholdet

Nyheder

Mobil ordrehåndtering giver bedre overblik og hurtigere fakturering

Mobil ordrehåndtering giver bedre overblik og hurtigere fakturering

Field Service

”Med mobil ordrehåndtering har vi fået kontrol over ordreflowet, og vi slipper for frustrationerne med at lede efter ordresedler i bunker af papirer - og ikke mindst med at tyde medarbejdernes håndskrift,” siger John Selfors med et smil.

Gør det nemt at kvalitetssikre og dokumentere arbejdet

Gør det nemt at kvalitetssikre og dokumentere arbejdet

Field Service

Med de rette digitale værktøjer kan du forebygge fejl, undgå misforståelser og løbende dokumentere det færdige arbejde. Det fortæller en række håndværkere og montører, der bruger mobile ordrehåndteringsværktøjer fra GSGroup.

Styrk relationen til dine kunder med et servicemodul

Field Service

Med et servicemodul i planlægningsværktøjet Handyman får du et detaljeret overblik over både det planlagte og det udførte arbejde.

Få bedre cash flow og højere likviditet med hurtig fakturering

Field Service

Med de rigtige digitale værktøjer kan likviditeten forbedres. Og så kan hurtig fakturering endda også være god kundeservice. Det fortæller VVS-mester Thomas Lind og servicedirektør Kim Bogø fra BWT Danmark.

Sådan får du medarbejderne til at bruge digitale værktøjer

Field Service

Hvis digitaliseringen skal lykkes, skal medarbejderne uddannes i at bruge værktøjskassen. Det fortæller en række ledere fra byggebranchen: Med den rette indstilling og uddannelse får man nemlig mere ud af sine digitale investeringer - til gavn for både virksomhedens bundlinje og medarbejdernes trivsel.

Bryn er Smartday-brugernes mand

corporate

Field Service

Som dreng havde Bryn Paul Lindahl-Dunton sin gang på byggepladser. I dag er han Test and Release Manager i GSGroups afdeling i Rødovre. Herfra sikrer han, at Smartday udvikles med kundernes behov i tankerne.

Forklar dine medarbejdere, hvorfor de skal være digitale

Field Service

Selv om byggebranchen er i digital forvandling, går omstillingen ikke så hurtigt som i andre brancher. Rapporten Byggeriets Digitale Barometer 2020 konkluderer, at branchens største barriere er manglende digitale kompetencer og kultur. Derfor skal medarbejderne – både i marken og på kontoret – inddrages, for at digitaliseringen lykkes.

Ny kundeportal styrker kommunikationen mellem GSGroups kunder og deres kunder

Field Service

Book opgaver, læg foto-dokumentation ind på sagen, beskriv arbejdsprocesserne, giv statusmeldinger og tilføj løbende nye informationer. GSGroups nye kundeportal sikrer, at alle relevante oplysninger altid er tilgængelige og overskuelige for både virksomheder og deres kunder.

”Det er jo ikke på kontoret, du tjener dine penge. Det er ude i marken”

Field Service

”Det er tidsbesparende, og så har du overblik over dine svende og deres forbrug af materialer og timer. Lynhurtigt.” Det siger Kim Rohrberg, indehaver af Sørby VVS & El-Service. Virksomheden bruger dagligt planlægningsværktøjet Smartday.

Nyt hjælpecenter til Smartday-brugerne

Field Service

Med en ny og forbedret support til Smartday kan brugerne nu finde svar på spørgsmål i artikler, videoer og FAQs - og kontakte support-medarbejderne via chat. Alt sammen direkte i Smartday. ”Det løfter vores kommunikation med kunderne i en mere moderne og effektiv retning,” siger product owner Kasper Melchiorsen.

Smartday giver effektiv service hos Cerama

Field Service

”Smartday har givet os en mere effektiv håndtering af vores serviceopgaver. Ikke mindst hurtig svartid og opfølgning,” fortæller teknisk chef Michael Brinkbæk fra Cerama.

Næste