Til innholdet

field service

Det her er field service

 Hver dag bruger hundredvis af håndværkere og servicemedarbejdere vores værktøjer på deres telefon, mens de er på farten. Applikationerne gør det nemt at oprette tilbud, registrere nye ordrer, føre timeregnskab, dokumentere og fakturere ved hjælp af telefonen. Det skaber mere tid til at fokusere på kernevirksomheden, så effektiviteten og lønsomheden i virksomheden kan forbedres.

Det er det vi kalder moderne field service-værktøjer.

Image from Unsplash
More INSIGHT

Arbejd smartere med vores løsninger

  • højere produktivitet
  • mindre administration
  • hurtigere fakturering
  • bedre servicekvalitet
  • lavere serviceomkostninger
  • effektive arbejdsrutiner
  • højere indkomst
  • tilfredse kunder
  • bedre dokumentation
  • reduceret papirstrøm

Brug din telefon som et værktøj

Vi har løsningen til virksomheder, hvor medarbejderne er på farten. Med vores field service-værktøjer på din smartphone kan du nemt oprette nye ordrer, føre timeregnskab og fakturere med din telefon, uanset hvor du befinder dig. Vores opgave er at forenkle din arbejdsdag. Registrering af timer og materialeforbrug samt dokumentering af udført arbejde er nemt og hurtigt.

En brugerdefineret ordbog, tegning på billeder og færdige tjeklister gør registreringen nem og korrekt. Vi gør din telefon til et af dine vigtigste værktøjer.

Fokus på levering, ikke på administration

Med en moderne field service-løsning registreres alle oplysninger med det samme, mens de vises. Oplysningerne sendes automatisk til ordre- og økonomisystemet uden forsinkelser. En god ressourceplanlægger giver dig overblik over arbejdsmængden og tildeler opgaver til den person, der er tættest på opgaven.

 

På denne måde slippe du af med en udfordrende tid, samtidig med at du får et meget bedre overblik og indsigt.

Produktnyheder

Verden er altid i bevægelse, og det samme er vores teknologi. Læs mere om vores produktopdateringer her

Læs mere

Fleksible løsninger, der passer til dine behov

godkendelse af løn

Modulet gør løngodkendelsesprocessen meget lettere. Det, der plejede at tage flere dage, kan nu ordnes på få minutter.

servicehåndtering

Modulet bidrager til øget indtjening ved at automatisere den manuelle administration af service- og vedligeholdelsesopgaver.

ressourceplanlægger

Ressourceplanlæggeren er en brugervenlig løsning til kortsigtet og langsigtet ressourceplanlægning i virksomheden.

tidsstyring

Systemets grundprincip er at registrere arbejdstiden med en start/stop-funktion.

rapportering

Til dette formål bruger GSGroup et af de kraftigste rapporteringsværktøjer på markedet.

lager og dele

Medarbejdere i marken kan søge i virksomhedens, grossisternes, deres egne og deres kollegers bilag og mapper.

hændelsesmodul

Automatiserede meddelelser på SMS og e-mail til givne modtagere (interne og eksterne), når en hændelse indtræffer.

gentagende service

Har du opgaver, der gentager sig, som f.eks. serviceaftaler eller løbende vedligeholdelse?

materialregnskab

Integreret løsning til rapporter forbundet med kontrol af kølegasser, især fluorholdige drivhusgasser.

tilbudsmodul

Giver medarbejderne i marken mulighed for at oprette tilbud på stedet.

nem hosting

Til dem, der er på farten og har brug for et brugervenligt system, der er tilgængeligt der, hvor du befinder dig.

kørebog

Kørebogen registrerer køreture og indsamler data fra dine køretøjer.

Gør din virksomhed klar til at møde fremtiden!

Din digitaliseringsrejse starter her!