Smartday
Support
FAQ
Smartday Touch appen, har tilgang til dit Kamera, billeder og GPS.
Kamera og billeder benyttes, så disse kan vedhæftes opgaver. Her vil de udvalgte billeder være synlige fremadrettet (og vi historik funktionen)
GPS benyttes til ""find nærmeste opgave"" og navigation til destinationen. Den aktuelle GPS position bliver aldrig gemt, eller sendt til andre brugere.
I alle tilfælde, benytter vi kun tilgangen, så længe appen er åben
Du kan selv vælge at oprette dine kunder, timer og varer manuelt i Smartdaysystemet.
Alternativt kan du udfylde dette Excelark standalone Smartday stamdata (Standalone Smartday stamdata linkes hit: https://guardsystems.com/smartday-dk/files/2015/04/Standalone_Smartday_stamdata.xlsx)
og fremsende dette til support@smartday.dk. Så hjælper vi dig med at uploade dette.
Prisen er dkr. 1000,00 ekskl. Moms. Vi giver dig selvfølgelig en besked når dette er gjort, således at du kan komme i gang med at benytte systemet
Hvis programmet melder om fejl “Alvorlig fejl”, bør du først sikre dig at computerens internet forbindelse er intakt.
Kan du tilgå andre ting på internettet, såsom hjemmesider mv., kan du kontakte Smartday Support for hjælp til tydning af fejlmeddelelsen, samt afhjælpning af problemet.